U gebruikt een verouderde browser. Wij raden u aan een upgrade van uw browser uit te voeren naar de meest recente versie.

Gratis slogan laten maken? Of andere proeftekst?

Ik dacht ik doe eens gek - Gratis slogan laten maken - HENDRIQ freelance copywriter

Een sterke slogan voor je bedrijf, merk of campagne

Wil jij gratis een slogan die perfect bij jou of jouw organisatie past? Ik maak hem voor je. Met plezier en echt helemaal gratis. Omdat je het waard bent. Lees hier hoe.

 

Wat is een slogan?

Wat een slogan is dat weet je natuurlijk best. Er zijn genoeg slagzinnen, leuzen, pay-offs, themaregels of taglines* (net iets anders) die je kent. Zo'n zinnetje dat je aan de juiste afzender doet denken. En dat je een goed gevoel geeft. Of niet.

 

Even officieel, Wikipedia:

'Een slogan of slagzin is een korte tekst die wordt gebruikt voor propaganda of commerciële doeleinden'

 

Waarom wil je een slogan?

Omdat die korte tekst betekenis toevoegt. Aan je bedrijfsnaam, je merk, product, dienst of campagne. Met je slagzin kan je je onderscheiden, een herinnering oproepen en een goed gevoel geven. In slechts een paar woorden vertelt je slogan de essentie. Bijvoorbeeld je USP.

 

Maar het is niet wát je zegt. Het gaat erom hóé je het zegt. In een vorm, toon en stijl die bij jou (of jouw bedrijf) én je doelgroep passen. En juist dát maakt het zo moeilijk om een goede slogan te maken.

 

Hoe maak je een slogan?

Niet. Want ik maak graag een sterke slogan voor jou. Gratis en met plezier. Want slogans bedenken is voor mij als chocoladetruffels snoepen: ik krijg er nooit genoeg van. Een slagzin is de short copy waar ik als copywriter van smikkel.

 

Truffels - Een slogan is als een chocoladetruffel - HENDRIQ freelance copywriter 

'Een slogan is als een chocoladetruffel'

 

Waarom maak ik GRATIS een slogan voor je?

Zodat je mijn creativiteit ervaart. Mijn tekstschrijverskunsten. Mijn manier van werken, mijn snelheid en communicatie. 

Waarom? Omdat ik hoop dat je daarna zó blij bent dat je – vroeg of laat – met me verder wilt. Voor andere copy, content en communicatie. En ja, dan betaald. 

Net als andere tevreden klanten. Dat is het idee.

 

Een goede slogan is meer dan een leuk zinnetje

Het vinden van een goede, passende slogan is meer dan het schrijven van een leuk zinnetje. Eerst wil je tot de kern van de boodschap komen. Daarna volgt pas de verwoording ervan.

Want alleen dan voegt je slogan waarde toe. Heb je er echt iets aan. En wil je hem overal in je communicatie gebruiken.

Met trots. Denk aan deze pay-off:

 

'alles voor een glimlach'

 

Een goede slogan bedenken kost tijd

Wil je dat jouw doelgroep of klant aandacht heeft voor jouw slogan? Dan is het zaak om er zelf ook wat tijd in te steken. Mijn tijd krijg je alvast: ik bied je 2 uur gratis.

 

Zal ik gratis een scherpe slogan voor je maken?

Wil jij me (en jezelf) dan helpen met de antwoorden op een paar vragen? Want hoe beter jouw input, hoe beter mijn output: een slogan waar je echt iets aan hebt. Ik heb er een handig invullijstje (slogan-inputformulier) voor gemaakt.

 

>> Vraag je gratis slogan aan, dan stuur ik je het formulier en kunnen we aan de slag. Binnen een paar dagen heb je een slogan die voor je werkt en je merk versterkt. Je ontvangt een lijst met opties.

 

 Ja, ik wil een sterke slogan (gratis) - aanvraagformulier 

Mooi, dan ga ik hem voor je maken. Als je hieronder je gegevens invult, ontvang je het slogan-inputformulier van me. Als ik die terugontvang, ga ik met je slogan aan de slag.

Liever een ander stuk tekst proeven? Zet het in de opmerkingen.

Velden gemarkeerd met * zijn vereist.

 

* Een tagline is niet hetzelfde als een slogan. Een tagline vertelt heel kort en vaak zakelijk wat je bedrijf doet. Een tagline is van toegevoegde waarde als je bedrijfsnaam op zich niets zegt. Zoals bij HENDRIQ: content & copy. Of als je naam juist iets anders suggereert, zoals bij Gebroeders Visser, bakkerij. ;)

Overigens: een bedrijfsnaam met tagline kan je prima combineren met een slogan.

Cookie-beleid

Deze site maakt gebruik van cookies om informatie op uw computer op te slaan.

Gaat u akkoord?